Biz - Învingătorii erei corona: Totul pentru biroul de acasă

Transformarea bruscă a locuințelor în birouri i-a determinat pe mulți să achiziționeze diverse piese de mobilier pentru a lucra mai bine de acasă. Rezultatul a fost creșterea vânzărilor magazinelor online de mobilier și decorațiuni interioare.

De la birouri sau scaune ergonomice cât mai comode, până la decorațiuni și piese de mobilier pentru copiii care au învățat de asemenea online în perioada pandemiei, românii au contribuit din plin la creșterea vânzărilor magazinelor online de mobilier și decorațiuni interioare.

În numai două luni, 95% dintre proiectele noi operate de Workspace Studio, distribuitor de mobilier de birou în zona amenajării de birouri B2B, au stagnat din cauza restricțiilor sociale impuse, dar și a telemuncii. În contrast, compania a înregistrat o creștere a cererii de mobilier ergonomic pentru acasă, iar pentru anumite produse vânzările s-au dublat.

Interesul activ pentru amenajarea biroului de acasă a dus această zonă de vânzări pe un trend puternic ascendent. Scaunele și birourile electrice Herman Miller asigură confort și ergonomie, deci condiții optime pentru productivitate au fost foarte căutate, vânzările fiind peste 200%”, spune Horațiu Didea, Managing Partner la Workspace Studio.

Pe fondul acestei creșteri a cererii de mobilier pentru segmentul rezidențial, Workspace Studio și-a extins, la jumătatea lunii iunie, portofoliul cu produse Herman Miller către B2C și aduce în România piese de mobilier semnate de cunoscutul brand danez Hay. În portofoliul companiei specializate în soluții de fitout și mobilier de birou orientat către design ergonomic au intrat din luna iunie peste 200 de produse Hay.

Articol aparut in Revista Biz nr. 345