Consultanță

În companiile din întreaga lume forța de muncă se schimbă. Așteptările se schimbă. Felul în care munca este făcută se schimbă. Munca însăși se schimbă. Spațiul este fluid.

A apărut un nou peisaj al spațiilor în care se muncește.

Vă putem ajuta să construiți un spațiu de lucru care nu numai răspunde nevoilor companiei dumneavoastră pe măsură ce evoluează, dar care este și un cămin al productivității și stării de bine la birou prin serviciile noastre complete de consultanță:

  • Auditul Spațiului de lucru:
    • Activitatea de zi cu zi/circulația angajaților
    • Folosirea birourilor
    • Interacțiunea departamentelor
    • Cerințele de depozitare
    • Importanța muncii în echipă
    • Cerințe legate se zonele de meeting
    • Mijloacele de comunicare
    • Folosirea tehnologiei
    • Acustica, intimitate
  • Cost management
  • Bugetare
  • Analiza Cost / Beneficii; ROI
  • Studii de fezabilitate
  • Evaluarea cladirilor
  • Strategia spațiului de lucru