Soluțiile premium pentru amenajări de birou au ridicat afacerile Workspace Studio la 22.5 milioane de euro, în 2022 -RealEstateMagazine.ro

Grupul Workspace Studio, specializat în design și amenajări de birouri de înaltă calitate și Certified Dealer al grupului MillerKnoll în România, și-a crescut anul trecut afacerile la 22.5 milioane de euro. 

Dinamica pozitivă a fost susținută de nevoia companiilor de a oferi angajaților spații de birouri atractive, alături de strategia companiei de a dezvolta portofoliul și de a integra în proiectele de amenajări soluții de mobilier, acustice, partiționare și pardoseli de cea mai înaltă calitate și ergonomie și cu accent pronunțat pe design.

Dezvoltarea Workspace Studio are la bază premisa că spațiile amenajate după standarde de înaltă calitate devin o necesitate conștientizată de tot mai multe organizații. Pe segmentul premium piața crește, iar portofoliul nostru de soluții și servicii este construit încât să răspundă exigențelor de confort, ergonomie, design și sustenabilitate ale birourilor moderne, în care angajații vin și muncesc cu plăcere, declară Horațiu Didea, Managing Partner Workspace Studio.

Comparativ cu 2021, anul trecut numărul proiectelor de dimensiune medie, cu valori intre 250.000-400.000 euro, realizate de Workspace Studio s-a dublat. Mai mult de jumătate dintre acestea au presupus o regândire a spațiului pe o suprafață mai mică cu până la 25%, dar cu investiții substanțiale în creșterea calității. Orientarea către creșterea nivelului de calitate, ergonomie și design s-a remarcat și în proiectele mari, cu valoare peste 1 milion de euro.

Bugetul mediu alocat, ce ia în calcul stația de lucru individuală și cota aferentă din spațiile comune, a crescut la peste 2000 euro/post de lucru pe fondul integrării unor soluții și piese de mobilier cu ergonomie și design superioare.

Suprafața ocupată de birourile individuale a scăzut la sub 45% din suprafața totală, iar accentul s-a pus pe spațiul alocat zonelor de colaborare, socializare și relaxare, care a crescut spre 60% în majoritatea proiectelor.

„2022 a fost un an de reașezare, în care companiile au evaluat efectele schimbărilor produse în pandemie, au luat decizii privind modul de lucru viitor și au acționat în direcția creării unor spații de birou care să susțină nevoia actuală. Pe fondul distanțării, companiile constată fracturi în colaborarea în cadrul echipelor, acumulare mai lentă de cunoștințe pentru angajații noi, răspuns mai puțin rapid și productivitate mult mai scăzută a proceselor de colaborare. În acest context, amenajările pe care le demarează au ca obiectiv transformarea biroului în destinații în care echipele să își dorească să se întâlnească și să trăiască experiențe plăcute, care nu pot fi trăite la distanță”, a adăugat Horațiu Didea.

 Cititi articolul integral pe RealEstateMagazine.ro, unde a aparut in februarie 2023.