Space Planning
Planificarea spațiului de birouri poate fi o sarcină dificilă pentru că nu este suficient să stabilești cine stă unde, dar trebuie să iei în considerare cerințele de ocupare a spațiului, comunicarea în cadrul companiei, fluxurile de personal, cerințe comerciale si legale, standarde de telecomunicații și IT și, în cele din urmă, dar nu cea mai puțin importantă, eficiența spațiului în ce privește costurile și viitoarea dezvoltare a companiei dumneavoastră.
Serviciile noastre de space-planning includ:
Studii de fezabilitate – acestea vă vor ajuta să decideți de cât spațiu de birouri aveți de fapt nevoie în present și în viitor
Evaluarea clădirilor și a spațiului – pentru a vă ajuta să decideți care clădire / zonă este mai potrivită nevoilor dumneavoastră.
Planificarea dimensiunilor, tipului si distribuției mobilierului, partițiilor, mochetei, cât și punerea în acord a cerințelor birourilor dumneavoastră cu facilitățile existente ale clădirii.