Dacă vrei să afli mai multe despre Living Office...
Te invităm să citești următoarele articole.
Conceptul Living Office întruchipează un spațiu de lucru mai natural și mai atractiv care inspiră un atașament mai puternic, stimulează și mai evident creativitatea și productivitatea și este, în cele din urmă, un spațiu de lucru care aduce tuturor și mai multă prosperitate.
Birourile viitorului trebuie să atragă, să încurajeze, să favorizeze și să rețină talentul, care va fi nu doar un uimitor vector de inovație și acțiune, ci și motorul care va propulsa strategia unei organizații. Oferind un ansamblu de configurații optimizate, spațiul de birouri Living Office va oferi un lucru unic: un atașament spiritual față de muncă și față de colegi, o platformă dedicată productivității și eficienței sporite, precum și o dinamică umană mult mai naturală pentru interacțiune și creație.
Pentru a răspunde numeroaselor nevoi ale persoanelor care desfășoară activități variate, Living Office propune un nou concept de spații de birouri și de săli de ședințe oferind un aranjament divers de configurații utile.
Aranjamentul standard
Aranjamentul Living Office
În noul aranjament al activităților profesionale, performanțele mai bune și plusvaloarea pentru colaboratori și organizații sunt date un echilibru dinamic între pasiunile și obiectivele de profit comune. Cu o nouă viziune de gestionare și de utilizare a instrumentelor și a spațiului, Living Office constituie un motor de prosperitate benefic pentru toată lumea.
Poate un spațiu de birouri să-ți încarneze viziunea și să te ajute să-ți atingi prioritățile la serviciu? Poate să ofere informații despre cine ești tuturor celor care îi trec pragul? Poate fi personalizat pentru a răspunde exigențelor fluctuante ale activității pe care o desfășori acolo? Bineînțeles că poate, însă majoritatea nu o fac. Majoritatea spațiilor de birouri oferă o soluție standardizată și uniformă care să se potrivească și următorilor chiriași. Living Office oferă o metodologie. Living Office creează un spațiu în care vrem să ne aflăm și unde fiecare poate să dea ce are mai bun.
Living Office pornește de la premisa că fiecare business este diferit și credem că spațiul poate fi folosit ca un instrument puternic pentru a exprima cultura unică a unei organizații și pentru a-i transforma în realitate ambițiile sale unice. Tocmai de aceea, Living Office nu este o soluție generică. Fiecare spațiu Living Office prezintă o unicitate modelată de scopul său distinctiv, de caracterul și activitățile celor care îl folosesc.
Indiferent de activitatea pe care o desfășori, individual sau în echipă, așa o duci la bun sfârșit. În orice spațiu de lucru din lume, vei găsi colegi angajați în următoarele 10 activități.
Discuția este o interacțiune cu un obiectiv clar într-un grup de colegi pentru a dezbate un anumit subiect.
Divide et impera are loc atunci când membrii echipei ocupă un spațiu colaborativ pentru a lucra la părțile care le revin sau la un proiect mai mare.
Ședința urgentă are loc atunci când o echipă trebuie să discute o chestiune urgentă sau să dezbată și să primească instrucțiuni pentru un plan de acțiune.
Prezentarea este o sesiune de informare planificată pentru echipă, cu sau fără clienți.
Încălzirea și relaxarea au loc înainte și imediat după o întâlnire formală programată.
Analiza și răspunsul apar ca reacție la fluxul de e-mailuri, de apeluri telefonice și de mesaje care contribuie la bunul mers al activității.
Contemplarea este o ocazie pentru un coleg să-și întrerupă activitatea și să reflecteze la ea sau s-o ignore câteva momente pentru a se destinde.
Lucrul creativ are loc atunci când o persoană interacționează cu conținutul specific rolului său și îl apropie de forma sa finală.
Living Office le oferă colaboratorilor 10 configurații distincte pentru spațiul de lucru. Fiecare configurație prezintă o soluție spațială care ia în calcul aranjamentul optim al împrejurimilor, al instrumentelor, precum și al mobilierului pentru a stimula optim activitățile colegilor și ale echipelor, în moduri fundamentale pentru aceștia.
Separeul Haven este un spațiu de dimensiuni reduse unde poți să te concentrezi pentru a-ți finaliza munca, fără întreruperi. Poți veni aici și pentru a te liniști într-o pauză.
Grupul Hive este văzut în general ca o grupare de stații de lucru și creează un loc în care mai mulți colegi pot să-și desfășoare activitățile individual sau în echipă.
Spațiul Jump Space este compus din puncte de lucru foarte accesibile care îți permit să rămâi ocupat atunci când ai o fereastră între două activități.
Spațiul Clubhouse este o zonă de lucru potrivită pentru o echipă care lucrează la un proiect specific pe termen lung.
Configurația Cove se prezintă ca un spațiu compact în apropierea unor puncte de lucru sau a unor zone comune și le permite colegilor să se adune și să interacționeze unul cu celălalt pe o perioadă scurtă.
Configurația Meeting Space este concepută pentru a facilita diseminarea de informații: poți să prezinți în fața unui grup sau să discuți interactiv cu colegii.
Configurația Landing este o zonă deschisă, cu birouri și taburete înalte, chiar lângă spațiul Meeting Space sau Forum.
Spațiul Workshop este configurația ideală pentru cei care lucrează în echipă pentru a veni cu idei noi și pentru a avansa cu lucrul.
Așa cum îi sugerează numele, Plaza este nucleul dinamic și plin de viață al întregului aranjament, locul în care colaboratorii pot lua intuitiv pulsul organizației.
Compuse dintr-o selecție optimizată de configurații, fiecare aranjament Living Office își propune să însuflețească strategia organizației tale. Pentru aceasta, aranjamentul trebuie să-i pună în prim-plan pe utilizatori: le oferă posibilitatea de a alege și le stimulează interacțiunile. Asemenea unui oraș dinamic.
În acest aranjament, birourile private sunt amplasate în interior. Astfel, colegii se bucură de mai multă lumină naturală și de priveliște.
Deoarece este predominantă în această parte a aranjamentului, configurația Clubhouse dă impresia unei zone de lucru de sine stătătoare și le permite echipelor să treacă ușor de la activitățile individuale la cele de grup.
În acest aranjament, colaboratorii interacționează intuitiv cu activitățile lor într-o îmbinare diversă de configurații, toate personalizate pentru a răspunde nevoilor unice ale fiecărui coleg, precum și ale echipelor.
Organizațiile și managementul sunt instrumente create de oameni: o formă de tehnologie care trebuie să se actualizeze mereu pentru a rămâne relevantă. Modelul de business axat pe profit și în permanentă expansiune a fost util într-o altă epocă. Acum, în schimb, trebuie să evolueze. Alinierea companiilor la valorile fundamentale ale vieții are ca priorități pasiunea individuală și obiectivele comune. În ceea ce privește profitul, acesta ar înceta să mai fie un scop în sine și ar deveni un factor catalizator.
Confidențialitatea informațiilor tale este importantă pentru noi, motiv pentru care te încurajăm să parcurgi politica noastră de confidențialitate.
Te invităm să citești următoarele articole.
O analiză a tendințelor care definesc noul spațiu în care ne desfășurăm activitatea.
Spațiul contează atunci când ne axăm pe colegi. Dar culoarea? Aroma?
Descoperă configurațiile și descarcă-le pe cele care te interesează.